úterý 4. března 2014

...tvarohová

Bábovka. 
Abych se z toho marodění u nás nezbláznila.
Vždycky, když je největší fofr a mám pocit, že nestíhám, tak musím.
Musím do toho všeho rychle něco upéct!
A pak je hned líp.

Dneska jsem pekla s nemocnou Skřítkovou v šátku.
Tuhle moji oblíbenou. A tady je recept:
30  dkg másla
4 žloutky
25 dkg cukru
1 tvaroh
sníh ze 4 bílků
5 lžic mléka
30 dkg polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
rozinky naložené v rumu

Máslo, žloutky a cukr ušlehat.
Přidat tvaroh, mléko, mouku prosetou s práškem do pečiva, rozinky, sníh.
Formu na bábovku vymazat máslem a vysypat strouhaným kokosem.
Peču skoro hodinu při 170 stupních.

6 komentářů:

  1. Mňam, bábovku bych si hned dala...

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada skvele a take tak jiste chutna. Diky, vyzkousim!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem neodolala a upekla ji, je výborná!!! Jistě se stane mým oblíbeným receptem. Jen mi vytekla do trouby, asi mám menší formu, příště dám do dvou... Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Já mám formu obrovskou, litinovou, starou:).

      Vymazat
  4. Tak jsem dnes taky upekla a fakt je výborná, vláčná! Díky za recept a za to, že jsem nemusela přemýšlet, co upéct, když má přijít návštěva :-)

    OdpovědětVymazat