středa 30. března 2016

...nový Večerníček!

Viděli jste?
Nás teda dostal.

Sedm dílů o tom, jak se maminka malířka s tatínkem truhlářem rádi měli,
 vzali se, jak čekali malého Toníčka, až se nakonec narodil.
Škoda, že jen sedm! 

Už jen kvůli té červené ledničce, křeslům od Halabaly
a úžasnému kočárku na malého Tondu:)!

Fotografie odtud: http://decko.ceskatelevize.cz/povidani-o-mamince-a-tatinkovi

Online se můžete podívat tu.

18 komentářů:

  1. Martinko,
    taky jsme se celá rodina dívali!
    A líbil se všem:-)
    I dvouletému Šímovi, ten si ho dal druhý den ještě jednou o půl jedné ;-)
    Snad dotočí více dílů!
    Dneska má být Krteček, ten je také oblíbený, čím ,ale starší tím lepší.
    Ale ten nový čínský o Pandě to už nebyl náš Krtek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krtečka celá rodina milujeme.
      Pana Milera jsme osobně znali. Úžasný člověk to byl!
      Ale teď...:-( Je mi z toho smutno.
      Chudák krteček...

      Vymazat
  2. To ne krásný večerníček! Shlédla jsem první díl, "jak si tatínek zapomněl uklízet". Nádherné a těším se až si pustím na další. Díky za skvělý tip. Krista

    OdpovědětVymazat
  3. Hned jsem poznala rukopis Kristiny Dufkové. Je to krása. Zrovna jsme se dodívali na iVysílání. Usnula jsem od Kristiny znáte?

    OdpovědětVymazat
  4. Marti viděli jsme včera myslím, asi už jen ten poslední díl a strašně se mi líbil! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný, vkusný, výtvarně dokonalý! Viděla jsem pár vteřin a hned mě dostal, i naše holky. Věřím, že bude on line.

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásný. Děkujeme za tip. Naordinujeme si ho od zítra :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, díky moc za tip. Večerníčky zatím (a už) nepouštíme, ale tento musíme, už kvůli Toníkovi! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný, já většinou večerníčky nesleduji, ale tento mě úplně upoutal. Výtvarně i obsahově skvělý.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím, ano, myslím, že po dlouhé době něco nového a moc povedeného. Koukali jsme všichni, děti nadšené jak 9ti letý, tak 2 letý, škoda, že jen 7 dílů.Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  10. My jsme koukali každý večer, holky se na něj pokaždé moc těšily a Jů obrečela, že skončil. Doufám, že časem přibydou další díly, protože je opravdu vydařený.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem z nej uplne vedle!! Nejhezci vecernicek za posledni roky!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem ho včera shlédla, všechny díly najednou a dokonce jsem musela přestat háčkovat a koukat jen na postavičky. Opravdu citlivě udělaný večerníček, nejvíc mě dostal díl, Jak tatínek zapoměl po sobě uklízet, hned jsem tenhle díl přetlumočila manželovi, to aby věděl co příště udělám, až si nebude uklízet :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Naši kluci se na každý díl hrozně těšili! A já s nimi...;) nejkrásnější večerníček za dlouhou dobu! I skvěle namluvený a vůbec takový hebounký, plstěný, barevný....
    U nás smutek veliký, že už skončil....pravda včera vykouzlil úsměvy Krtek a raketa....
    Doufám, že se budem moct brzy podívat na pokračování!

    OdpovědětVymazat
  14. Koukali jsme, nadherny vsim - napadem, ztvarnenim...uzasny. Neco jineho. Az jsme byli zklamani, ze zacal Krtecek:-). M.

    OdpovědětVymazat