středa 9. března 2016

...Kanafásek


Je největší peřina. Uspávací.
Taky bychom takovou doma často potřebovali.
Hlavně na malou Skřítkovou. Protože to její usínání!
Večerníček O Kanafáskovi je u našich Skřítků jedním z nejoblíbenějších.

Teď jsme si několik týdnů vyměňovali bacily, kterých se ne a ne zbavit. Stále dokola.
Dlouhé chvíle v peřinách jsme zkracovali čtením a prohlížením knížek. 
A stejně jako večerníček máme oblíbenou i knížku s ilustracemi od Galiny Miklínové.
Asi její ilustrace znáte ze známých Lichožroutů. Ty máme doma taky!
Stejně tak i knížku:). Ale ta Skřítky zatím moc nebavila.
Ale Kosprd a Telecí. To je jiná! U té se mohl Skřítek potrhat smíchy.
A teď zpátky ke Kanafáskovi.
Znáte ho? Jestli ne, jukněte online tady.
Podle mě je z těch novějších večerníčků jeden z nejpovedenějších.


MIKLÍNOVÁ, Galina. O Kanafáskovi: Jonáš a zlobivá peřina v akci!. Vyd. 1. Praha: Česká televize, 2012. Edice České televize. ISBN 978-80-7404-099-3.

4 komentáře:

  1. Kanafáska mám ráda i před čtyřicítkou:-))
    A na Kosprda a Telecí nezapomenu, nešla u nás ten den elektrika, knížku jsme měli půjčenou z knihovny, dali jsme ji na jeden zátah a řechtali jsme se oba, škytali oba.
    Mám od Kubíka i krásnou červenou vzducholoď Kosprd 1 na obrázku v kuchyni (a u mě to šlo tak daleko, že kdyby jsme kocourka dostali o týden dýl, tak máme Kosprda:-))))
    Hezké zážitky s knížkama,
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Kanafásek večerníček se nám také líbí, ale Kosprdovi a Telecí jsme na chuť nějak nepřišli. Dokonce jsem je při čtení musela přejmenovat, holky těžko nesly ta příjmení místo jmen. Uvidíme, co na to řekne řekne jednou Jáík, třeba je tam spíš klučičí humor, který nám uniká.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi před dvěma lety jsme vystavovali Miklínovou u nás v Horácké galerii a já jsem měla doprovodný program pro MŠ a první stupně ZŠ. Ušila jsem si velkou pruhovanou peřinu, do které mě musel někdo z kolegů oblíknout, vyrobila jsem si loutky podle obrázků z knížky a už sehrálo - napůl divadýlko hrané, napůl loutkové a nechyběla ani konečná polštářová bitva. Ta slavila obr úspěch ... Takže za mě - Miklínová jóóó
    Simona

    OdpovědětVymazat
  4. U nás nezabírá vůbec nic. Ani pohádky, ani knížky, ani zpěv. Od babičky knihovnice jsme dostali knihu, jakysi bestseller, O KRÁLÍČKOVI, KTERÝ CHTĚL USNOUT. Babička měla vyčteno, jak to dobře funguje a byla velmi překvapená, že to asi funguje jen na některé děti. Na to naše zase NE! Tak trochu mě těší, že i u vás jste se spaním na štíru.

    OdpovědětVymazat