pondělí 15. června 2015

...na jih!


Takhle krásně jsme se měli - víkendově, u Otavy a v Písku.
Dřevěná chata v lese našich milých známých. 
Jezdíme tam s našima už asi patnáct let (uf, letí to).

Ta vůně! Uvnitř chaty dřevochatová. Venku les.
Les ze tří stran! A z jedné strany pole. Ticho. Nádhera.
Slunce pražící. Bosé nohy v mechu, mezi smrky.
Sprcha venkovní. Večer hvězdy nízko nad hlavou.
Netopýři poletující. 

Sobotní dlouhé výletění po lesích.
Zprvu příjemné to bylo, odpoledne dusno i v lese.
Proto jsme zahučeli do Otavy. První letošní koupání v řece.
Večer makrela grilovaná, vyhlášená, kousek od Písku u Otavy.
K tomu pivo. Platan - "Návrat k tradici".

Neděle na skok v Písku. Ukázat dětem ten náš nádhrnej nejstarší kamennej most.
Myslela jsem na Vás Lucko - jak se máte, že tohle všechno máte:).
Mariánská slavnost. Litanie venkovní u sloupu morového.
A sochy z písku. A znovu pivo. Plzeň, u Rainerů.
Nějaké to čitivo z antikvariátu U Slona. I v neděli bývá otevřeno.
Kluci se hned na chatičce začetli. Tatínek horolezectvo, malý Skřítek Indiánstvo, jak jinak...
A k večeru to nejkrásnější! Rychlý výlet do šumavských hvozdů za malou od mé milé.

Víkend naplno!



4 komentáře:

  1. Máme se!!! Je tu blaze... Děkuju za připomenutí, pro nás je to všední (ale nemělo by být!). Škoda, že jsme se nepotkali.
    PS. Ten vousatý pán, který peče ty nejlepší makrely - je můj strejda:-).

    OdpovědětVymazat
  2. To byl teda parádní výlet! V srpnu jedem s Erwínem do Krkonoš a už se nemůžu dočkat chození po lese...

    OdpovědětVymazat
  3. Písek jsem poznala. Krása. Pískové sochy jsem tam viděla loni. Antikvariát je prima!
    Jen ten jez nepoznávám a líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  4. Jakmile jsem se podívala na dostupné vodácké trasy na otavě, tak mně došlo že to nebude takové peklo jako třeba na slovinsku ale určitě je dobré se připravit a prostě pak někam vyrazit s dětmi. Já se tam moc těším, jen co je pravda. Vyražte taky, je to tam nádherné.

    OdpovědětVymazat