pátek 20. února 2015

...v ráji

Šumavském.


Další moje místo.
  Místo, kde jsem vrostlá do krajiny.
Místo, kde jsem taky tak trochu doma.

12 komentářů:

  1. Milá Syroovko,

    dělá mi radost číst, co píšete, a teď se ještě dovídám, že ještě máte ráda Šumavu! jsem odtud, tak na tom jsem stejně. Díky a přeji požehnaný víkend vám a vašim blízkým- Jiřina

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje fotky jsou pokaždé jako z ráje...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za krásné pohledy šumavské..kochala!

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápu fotku jelena, zjevení?! :) Krásná ta Šumava, chmm.

    OdpovědětVymazat
  5. Joooo, kravičky cestou z Horské na Filipku? Taky se na ně pravidelně chodíme koukat :o) Tady fotky jen o pár metrů dál dole u potoka :o)
    http://www.rd-homemade.blogspot.cz/2015/02/hlasim.html
    Mějte se krásně!
    RD

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný, slunný fotky. Já to tam naopak vůbec neznám, tak jsem se tam alespoň takhle podívala. Pěkný víkend. Slávka

    OdpovědětVymazat
  7. Neskutečně krásný fota! Na jelena jsem chvíli zírala, než mi došlo, že tam není sníh ;-). Na Šumavu to máme daleko, byla jsem tam jen dvakrát a hrozně moc mě okouzlila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Marti, poslala jsem Ti s dovolením mail, někdy mi to na gmailu chodí do složky Spam, tak jen abys věděla. K

      Vymazat
  8. Jééé moje milovaná Šumava, Horská Kvilda, Kvilda, Březník - nádhera !
    Vy jste neměli na Kvildě povidloň ? :-)))
    Krásný fotky !
    Už se tam moc těším !
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  9. Jeptišky na běžkách? To jsem ještě nikdy neviděla. A ten jelen nechápu, jak se vám povedl, ale vypadá moc pěkně. Opravdu.
    A ráda bych Vám představila mou Šumavu. Celé dětství, rok co rok, každá dovolená strávená na Antýglu. Já měla vždycky trauma, protože můj táta se po pár pivech každému představoval jako Sepp Rankl. A často našel v kempu další podobné šílence, takže já hrozně trpěla a chtěla jsem domů :-))) Ale nemějte ho za alkoholika. Dnes na to koukám jinak. Je to veselý vzdělaný člověk, který na Šumevě ožívá. Je tam někdo úplně jiný. Prostě tam patří. Dnes vím, že mi nemohli dopřát lepší prázdniny, než bylo blízké okolí Antýglu a řeka Vydra.

    OdpovědětVymazat