středa 4. února 2015

...květinová


Troufám si říct, že moje první
taktrochuužkabela.
 Aneb ronofix dělá divy:).
Chtěla jsem vyzkoušet i zip,
ale už mi dal hodně zabrat cross popruh na karabinky.
A navíc by nešla původně zamýšlená oboustranka.

Takže...
Květinová s dlouhým uchem.
 Květinová s krátkýma.
Černá s kapsou květovanou s dlouhým uchem.
Černá s kapsou v krátké verzi.
Čili 4v1.
Mám radost.
  Jen škoda, že není pro mě:).
(No, mohla jsem ji před focením trochu přežehlit a obrat nitky.)

15 komentářů:

  1. Tady někdo sabotuje zimu květinovými motivy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. moc se ti povedla a kousek téhle látky mám taky někde nasyslený .... je čas ho provětrat :-)
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Wow. Wow. Wowowowow. E.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je nádherná!!! moc se vám povedla...
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná, hned bych ji brala 😄

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná a super fotky. I ty u košíku na klubíčka. malá Skřítková je jak ty moje cácorky, člověk musí fotit děsně rychle, jinak mu objekt zmizí pod rukama.

    OdpovědětVymazat
  7. Naozaj vyzerá krásne. Si šikuľka. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná, pěkná, pěknááá! ;-) A Ty jsi vážně ohromně šikovná...

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, zase je zajímavá reportíž v ČT Reportéři dnes - te´d.

    A sluší Ti to, i nádherné tašce!
    Magda

    OdpovědětVymazat