úterý 17. května 2016

...ušitá radost v Marianne Bydlení


Když mě koncem minulého roku oslovili z redakce Marianne bydlení,
byla jsem v mírném šoku. A je to tady, v červnovém čísle, které je zrovna v prodeji...
...je kousek ušité radosti ode mě.
Mám radost.

33 komentářů:

  1. To je super♥ Zasloužíš si to.

    OdpovědětVymazat
  2. Martiii, luxus, paráda! Moje milá, to je důkazem, že není třeba se někam cpát, ale že když za to stojíš, tak si Tě najdou sami... A Ty za to fakt stojíš...;-). Tak už si zakládáš nějakou uměleckou značku...?:-). P.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko,gratuluji!Další tvoriva znama blogerka:-)Já to pořád říkám,že tady se sikovne holky neztratí!

    OdpovědětVymazat
  4. Také blahopřeji! Půjde se na něj podívat. Pěkný den K

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji:-).
    A hloh jsem si vcera taky natrhala do vazy:-), je to nadhera. M.

    OdpovědětVymazat
  6. No to je úžasný! Gratuluju, Marti.

    OdpovědětVymazat
  7. nečtu ale je to skvělá zpráva :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, krásné to máte! Vy si to zasloužíte. Máte nádherné bydlení!

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekne spracovaný článok, pekné fotky, pripájam sa a gratulujem.

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, to je krása. Jste tak šikovná...:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Už je to dlouho, co tento časopis nečtu, ale moc gratuluju, je skvělé že právě tvůj blog jde do světa, je v něm tolik inspirace:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji. Za každou fotkou na blogu je spousta práce a toto je takové malé ocenění všeho toho snažení.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je super, bloahopřeju:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zitra bezim do trafiky!! Gratuluju. Jsi slavna!

    OdpovědětVymazat
  15. To je skvělé! tak ať se ta radost jen množí! :)

    OdpovědětVymazat
  16. To je krása! Asi si budem musieť ten časopis zohnať. ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé blahopřeji,běžím koupit,a hodně dalších radostí,...dae

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je super!!To se musím u ségry kouknout. Pěkný večer. S.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi skvělá!!! Gratuluji, časopis si běžím koupit!
    Pěkné jarní dny, Lenka

    OdpovědětVymazat
  20. Gratulace a letím pro výtisk! Juchuu! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Marti, moc gratuluji. Máš krásný blog, takže volba Marianne byla jasná.

    OdpovědětVymazat