čtvrtek 10. prosince 2015

...šiju si


Pro jednu duši milou. 
Tuhle látku si Lada sama vybrala. 
S francouzským šarmem.
Kromě velké kabely zbylo ještě na organizér.
Který mi dal pěkně zabrat. Jak už jsem psala, šiju bez návodů.
Než jsem ten vnitřek kapsičkový a na tužtičky úschovnový vymyslela...
Dalo mi to dost párání a přemýšlení. Ale je na světě.
A ještě zbylo na malou taštičku na zip.
Mám radost a posílám do světa!
Ať se krásně nosí.

A já najíždím do předvánočního tempa.
Místo úklidů a pečení - po manželově příchodu - předávám děti 
a zalézám do šicího kumbálku (jak on říká).
A šiju si tam. A radost mi to dělá. 
Na pár druhů nepečeného cukroví taky dojde:).

7 komentářů:

  1. Parádní kousky! Organizér mám rozešitý od prázdnin, taky si budu muset zalézt :o)

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda výkon!
    Prosím tě, jak se používá to magnetické zapínání? To se do té látky nějak narazí, jako třeba cvočky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzi - od Tebe je to pochvala obrovská:).
      Magnetky jsou strašně jednoduché - přiložíš, kam potřebuješ - z každé strany má magnetka takový dvě pidinožičky, označíš do látky, kde budou, nůžtičkama uděláš malé dírky, protáhneš nožičky, přiložíš zarážecí plíšek a nožičky roztáhneš..Neumím to líp popsat, ale až budeš mít ten magnetek v ruce, tak určitě budeš vědět:).

      Vymazat
    2. Takhle to stačí, chápu. Díky. :-) Takže k tomu nic extra nepotřebuju. (Možná dám takové zapínání na kabelku pro Sáru, kterou se chystám šít.)

      Vymazat
  3. Nádhera :). A moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. V pátek jsem zažila jeden z těch příjemných dní. Od šikovné Marti,která tvoří nádherné věci, mám tašku. Velkou praktickou tašku, nejen na parádu; pojme nákup, holčičí nezbytnosti i svačinu pro celou rodinu. Marti,moc Ti děkuji a obdivuji Tvoji trpělivost a invenci. Lada

    OdpovědětVymazat