pátek 27. září 2013

...svatebčani, svatebčánci

Tak Skřítky bychom měli. Ušila jsem velkého motýlka a velkou kytici, aby k sobě ladily:).
 Dokonce i malá Skřítková má plínky v barvě.
Tu jsou botky pro malou a velkou.
Ale protože je svatba ve stodole, tak po obřadu asi vyměníme botky za sněhule:).
.
Jen já si pořád nevím rady. Modré ani hnědé šaty jsem nesehnala takové, aby se mi prostě líbily...
Třetí jsou sice hnědé, ale už jsem je zavrhla.
Nejvíc vedou ty prostřední. Ale někam si prostě chci mermomocí prosadit tu mašli:-D. 
Tak nevím...Rychle raďte:-)!

15 komentářů:

  1. Právě kulik té mašle jsem nejvíc krásou omdlela na variantou jedna!!! Ty se mi líbí. I jak jsou ke krku. I rukávek. I všecko.
    A ty tvoje boty!!! Moje dnešní druhé koma. Jsou přeúžasné.

    Ať to všechno krásně vyjde.
    A pak hlavně uka fotky!

    Mává Rosa Zvědavá Opice

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíc líbíš v těch prvních :). A oblečení pro děti...paráda! Budete krásně sladění, už se těším na svatebné foto!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasuju pro model jedna a kněmu korále z modelu č. 2! A skřítci budou úžasní! Jen princeznu asi budete muset přebalovat během obřadu aby si všichni všimli plenek :-) Moc ráda Vás čtu! Kateřina

    OdpovědětVymazat
  4. Oblečení pro děti prostě super :) A jsem pro variantu č.1...Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud varianta č.2 , co takhle mašle do vlasů nebo jako náramek na ruku ? ;-)
    Jste super sladění i s vlastnoruční výzdobou :-)
    Ať se svatba vydaří, sluníčko svítí a novomanželům vše Nej do společného života !

    OdpovědětVymazat
  6. Děti budou nejkrásnější :).
    Juu, nevím, jestli první nebo druhá :), spíše druhá, ale mašle je mi taky líto. Leda, že by byla na svetříku, nevím :)...

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem pro jedničku! A budete úžasní... Těším se pak na report....

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné - to oblečení pro děti je fakt paráda. A jinak asi taky vede 1.
    měj se krásně - ať se svatba vydaří
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Díky Vám moc! Pro jistotu jsem zabalila variantu jedna i dvě. Jednička mašle je sundavací. Ušila jsem ten pás z úpletu. Tak uvidím, co nakonec bude:). Jsem já to ale strašně nerozhodná.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbíš v 1 a 2...a co dát mašli na psaníčko...něco ve stylu Jany G.? http://gresakova.blogspot.cz/2013/09/ty-s-masli-me-porad-bavi.html
    Budete určitě nejkrásnější hned po nevěstě a ženichovi ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď si jen říkám...jak v nich budeš kojit :-D No nic, to je moje momentální deformace...

      Vymazat
    2. to sem si taky u všech variant říkala....tohle je na kojení nejhorší - myslet na to při výběru oblečení (takže letos bohužel hodně šatů zůstalo ve skříni). za mě varianta 2 a mašli bud na svetřík, nebo náramek, nebo kabelku

      Vymazat
  11. Si mladá, sympatická , tak kľudne mašľu do vlasov , momentálne sú vlasové mašle in. A šaty sa mi páčia tie tretie plus modrý svetrík a topánky. A budeš ladiť aj s detičkami. &Lenka

    OdpovědětVymazat