pondělí 2. září 2013

...7 družiček + 1 nevěsta

= 8
Tak tohle jsou moje holky. Moje duše. Moje družičky. Teď už vlastně i naše tetičky.
Jak už jsem tu jednou psala - je nás osm.
Osm na život. Osm na lásku. Osm i na naše trápení. 
Někdy člověk nepotká blízkou duši za celý život. My máme obrovské štěstí. 
A to, že se máme. Máme jedna druhou, třetí, čtvrtou...
Alenko
Aničko
Evičko
Ivetko
Janičko
Markétko
Pavlínko
díky!

Svatební kytice padla těsně vedle. A já předávám pomyslnou štafetu Ivetce:).
A moc se těším na další (brzkou) veselku!

6 komentářů:

  1. Není nad Přítelkyně... Jste krásné!!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, prima akce:-) Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  3. Vy se máte, že se máte! Nevěsta krásná a veselá a myslím, že taková byla celá svatba i výsledné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, máme obrovské štěstí <3 Už se těším na další veselku, nevím, ale jestli ještě budu chtít chytat kytku.. :-D
    P.

    OdpovědětVymazat
  5. TOMU ŘÍKÁM GANG!!!
    Nejlepčí gang ... :o)

    OdpovědětVymazat