úterý 10. října 2017

...u babičky


Napečíno. Navaříno.                  S láskou.
Pořádně vykrmit na místě. Nafasovat na cestu.
Nafasovat domů. Řízky, guláš, knedlíky, polivku.
Bábovku, štrůdl. Kakao, mlíko, máslo v akci.
Prohnat pravnoučátka. Ukázat slepičky.
Cirkus, smích, blbnutí, občas kotrmelce!
Porovnat rozházené polštářky.
To je naše babička.
♥ 

12 komentářů:

  1. To je krásný, to jsem nikdy nezažila, protože jsem měla jen pár let babičku, než zemřela a bydlela na Slovensku. Ale budu se snažit být snažit dobrou babičkou, i když jsem jí nezažila.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejkrásnější vklad do života - rodina s láskou. A ještě krásnější, když už to jsme schopni ocenit. Děkuji za připomenutí, i moje byla taková. Pet

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto bol uzasny clanok!!! :) Nadherne fotky, uplne... uplne sa mi zaryli do srdca! :) Som utopena v nostalgii, DAKUJEM! :)

    OdpovědětVymazat
  4. stará liška mazaná11. října 2017 v 14:32

    hodila jsem slzu, nojo, babča Kulča je kus!

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, přesně tak to znám taky a i když už babičku nemám, tak moje mamka jako babička, vychystává přesně tak stejně a mě to za chvilku asi taky nemine :-). Říkáme tomu "plodná návštěva". Zdar babičkám a prababičkám! Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé zachycení, je to moc krásný, láskyplný.

    OdpovědětVymazat