sobota 28. ledna 2017

...první jarní

Obýváku kousek. Koutek čtecí. Můj a Martinův oblíbený.
Křesílka jsme si nadělili k předloňským Vánocům a byla to ta nejlepší investice.
Halabala je nadčasový. Kochám se každý den. Děti lákají područky k různým prolézačkám.
Vždycky je upozorňujeme, že musí dávat pozor. Že máme s tatínkem ty křesla na důchod! :)

I když je pořád ještě leden. A do jara je hodně daleko...
Dostala jsem první tulipány!  Radost mi udělaly tak velkou, 
že jsem díky nim krásně uklidila celý obývák. 
Pár minut to vydrželo. 

A ještě jeden aktuálně oblíbený koutek. Přebalovací.

3 komentáře:

  1. Tulipány miluji, jsou nádherné! Takový dáreček jistě potěšil a krásně to u vás v obýváčku ve čtecím koutku rozzářil! :-)
    I já se dneska pustila do šůrování bytu, už to bylo třeba, ale myslím, že nám ten pořádek dlouho nevydrží... Dětičky sice ještě nemáme, ale jeden chlupatej hafan dokáže udělat nepořádku habaděj... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kytička a úžasný čtecí koutek... :) Už se moc těším, až si náš čtecí koutek také pořídím... :) Zatím má čtecí koutek jen náš malý Čmeláček, moje knihy jsou zatím bohužel v krabicích... achich...
    Mějte krásnou neděli, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si vyhodila záda, když jsem zvedala Amálku. Takže dvě injekce na pohotovosti a ležím. A to jsme měli plánů na víkend. Máte to krásné!!!

    OdpovědětVymazat