pátek 21. října 2016

...Hedvábnou stezkou

 Zdroj fotografií: http://www.ceskatelevize.cz/porady/11086236282-nahoru-a-dolu-hedvabnou-stezkou/

Včera ČT odvysílala poslední díl cestopisného dokumentu
Dva mladí blázni-sympaťáci advokát Karel a Martin, živící se výškovými pracemi.
Prodali, co měli, koupili starý džíp, který pojmenovali Ponorka a putují kolem Hedvábné stezky.
Osm měsíců na cestách. Cestou přes Balkán, kus Asie až do Himaláje. 
Zakončeno výstupem na osmitisícovku Manáslu a jejím sjezdem na lyžích.

Nádherné záběry, svižný děj, bezprostřednost, zajímavá místa,
vtipné komentáře...Kluci vyzkouší na cestě snad všechno -
skialpinismus, paraglaid, jeskyňaření, lezení.
Za mě prostě paráda!

Navíc s úvodní písní Černý pasážér od Trabandů.
Na všech sedm dílů se můžete podívat tady - klik. 

Trailer tady.
Blog Martina a Karla tady. 

 Zdroj fotografie: https://www.facebook.com/Beton-Ski-Team-1392022514424499/photos/

4 komentáře:

  1. Sledovala jsem oba kluky napjatě celou dobu, jsou to dobrodruzi a jejich zážitky jsou fakt jedinečné. Jen jsem si uvědomila, jak asi stárnu, nejraději bych ještě viděla jeden díl - s jejich maminkami - to by mne zajímalo,jak tohle snášejí....
    Trabanti dobrý, ale už jsme jeli Afrikou i Amerikou.... takže zhruba víme o co jde, ale dobrodružství přitvrdí na asijské straně, tak uvidíme.
    Krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
  2. I mě cestopis kluků hrozně zaujal a psala jsem o něm, což obvykle opravdu nedělám... Kluci byli opravdu bezprostřední a tak mě do své cesty "zažrali", že jsem měla někdy pocit, že snad cestuji s nimi... :D
    Budu se z archívu ČT dívat určitě ještě alespoń jednou... protože najednou to všechno hlava neobsáhne... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Snad jediné, co jsem poslední týdny sledovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ten poslední díl jsme teď náhodou shlédli a líbilo se nám to! My moc rádi sledujeme i Trabanty.. :-)

    OdpovědětVymazat