neděle 14. září 2014

...do Tater


Do Vysokých Tater.
Dokud sněhem nezapadnou.
Načerpat z nich sílu na celý přšítí rok.
Než zase obujeme pohory a budeme stoupat. 

Ale ten déšť asi nějak přitahujeme nebo co...
A tak jsme jeli vláčkem na do Popradu.


...a na Štrbské pleso.


Termoska s čajem se hodí.
Kromě toho sněžení zažíváme všechno počasí.
Déšť i lijavec, bouřku, dokonce i kroupy padaly.
Jen to sluníčko se moc ukazovat nechce.

13 komentářů:

  1. nádhera.závidím,i bez sluníčka!užívejte:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tatry sa na dobijanie energie hodia... Veru ano, ibaze teraz su uz trochu ine, take doranane

    OdpovědětVymazat
  3. Tatry jsou moje srdeční záležitost a na podzim jsou nejkrásnější! Mám ráda i Nízké - Chopok. Já už je letos podzimní asi nezažiju, ale v únoru tam jedeme na lyže. Děkuju za krásnou virtuální procházku.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, vaaaaaaauuuuuuuuuu, příroda nádherná, miluji skály kameny (mám je všude po bytě).
    Skřítkovi to zase tááák sluší a zase si říkám, jak dostal při narození špatné karty, s vámi vytahuje jen esa - jak mu to sluší, jak se mu to líbí, jak se směje a je šťastný... díky vám za to.
    Vaše "holčičí" fotka je úžasná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A rozesmál mě Aniččin "vlasový vír":-)) Jak učebnicový.
    Můj Kubík má totiž dva, a tak když mu povyrostou vlasy, je to dost legrační rozcuch. Viděla jsem jen pár dětí s dvěma "kolečkama" a podle dospělého kamaráda to zůstane:-))
    Kdysi mi to vysvětlovala i paní v poradně, to jsou věci...
    Vítejte doma a užívejte si krásné vzpomínky a zážitky!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, moc si to užijte ;) Jela bych hned a klidně v tomto podzimním počasí.

    OdpovědětVymazat
  6. Martino, krásné fotky, děkuji,
    škoda, že vám nepřálo víc sluníčko, ale i tak, Tatry můžu,( Vysoké, Nízké, Roháče )...
    a ty Alpy v létě, a s dětmi, jste velmi odvážný team.
    Hezký podzim ...Jiřina

    OdpovědětVymazat
  7. Tak podzimní Tatry letos poprvé po dlouhé době nedáme. S bříškem funím už i do schodů :) O to víc děkuji za ten váš zprostředkovaný výlet až na vrcholky skal. Nádhera to je.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné obrázky. Zrovinka dnes ráno jsem si vzpoměla, jak jsme tam byli začátkem září před lety a navlékaly pláštěnky, protože začalo hustě sněžit, ale dětem počasí nevadí...často používám a řídím se heslem "Není špatného pačasí, jen špatného vybavení." :-)
    Hezký start do nového týdne M.

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem přibalila termosku, my vyrážíme do Tater zítra!
    Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí, jaké podnikáte se Skřítky výlety. Jste důkazem, že to jde i s dětmi. Zažijí si široké spektrum počasí, nějakou tu (ne)pohodu (v bezpečí se svými rodiči)... to je podle mě veliký bonus do života.

    OdpovědětVymazat
  11. Umím si představit to mokré oblečení... ale z těch fotek i ten nečas vypadá krásně. Já bych si taky tak ráda ještě někam vyšlápla...

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné obrázky.... Do Vysokých jsem si zatím netroufl, ale doufám, že to taky přijde :-)

    OdpovědětVymazat