neděle 13. dubna 2014

...po dlouhé době


Opět spolu.
Tentokrát v Liberci.
Vítací, ponepálské setkání.
S výšlapem na Ještěd. Jak jinak:).
A vrcholová společná Plznička. Nejlepší.

5 komentářů:

  1. Jojo...
    ......Ještěd.....
    .....tam jsem byla na školním výletě taky se spolužáky v minulém století - 29.5.1975.
    Ten den zvolili Gustava Husáka prezidentem.....
    a ten den se nám okotila kočka, měla dva kocoury Filipa a Valdu.
    Jen to pivko jsem si tenkrát jaksi nedala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Syroovko, moc ráda navštěvuji tvůj blog :-). A protože se mi kromě jeho celkové nálady, fotografií i obsahu líbí jeho úhlednost, mám zcela prozaickou otázku: jak edituješ fotky tímto způsobem? Jak je sdružuješ do výřezů? Pokoušela jsem se někde najít postup,ale nepříliš důsledně - budu vděčná i za radu,kde ho hledat :-).Zdraví Kačaba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačabo, moc děkuju. Já fotky nijak neupravuju, takže po technické stránce moc neporadím. Pouze používám Zoner Photo Studio pro úpravu fotek do koláží - fce tvorby pohlednic. Ať se daří:)!

      Vymazat
  3. Moc děkuji za radu - šlo mi právě o úpravu fotek do koláží. O moc moudřejší nejsem, neříká mi to nic - ale už alespoň vím, co googlovat :-). A pěkné dny přeji!

    OdpovědětVymazat