středa 9. října 2013

...k šípku

Jsme se vydali (i s mužskou částí naší rodiny). A už se suší na kamnech.
Šípkový čaj jako vitamínová vzpruha pro dny bez sluníčka bude brzy potřeba.

6 komentářů:

  1. Když už na šípek, tak jedině sladěná:)

    OdpovědětVymazat
  2. já suším v troubě, ale nejsu si přesně jistá, jak dlouho-zatím jsou "naměko" :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem se v neděli vydala k šípku a stejně tak jako má nožku slečna Skřítková jsem se i já obírala.
    A z pleteného ponča to byl fakt zážitek ;-)
    Protože se o mě pokouší viróza, už si čaj ze šípků dělám :-)
    Zkoušela jsem je dle návodu sušit v troubě, ale málem jsem je spálila :-o
    Tak jsem je rozložila na plechy a suším je na kuchyňských skříňkách, snad se to povede a bude i na čaje v zimě.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :-). Na šípky bych o víkendu taky mohla zajít, vidíš :-)...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné koláže, moc pěkně se na vás dívá.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jdu sušit, snad se nespálí :)

    OdpovědětVymazat