neděle 30. června 2013

...nedělní


Každou neděli bych to takhle chtěla. Přidávat do šuplíku doteky víry.
Kratičký příspěvek, střípek víry. Na co jsem ve svém duchovním světě narazila, co mě zaujalo...
Začínáme dneska a uvidíme:).

Dočetla jsem knížku Nebe opravdu je.
Je o malém klukovi, který po komplikované operaci tvrdí, že navštívil nebe...
A i když k ní mám určité výhrady, jeho rodina je protestantská a na mě někdy až moc "americká",
tak mi chvílemi vyrážela dech.

Tady je krátká ukázka:

"Jak Ježíš vypadal?" zeptal jsem se.
Colton rázem odložil hračky a podíval se na mě: "Ježíš má značkovače."
"Co?"
"Značkovače, tati...Ježíš má značkovače. A má hnědé vlasy a vlasy na obličeji", řekl a dlaní si objížděl bradu. Usoudil jsem, že ještě nezná slovo vousy. "A jeho oči..., jé, tati, jeho oči jsou tak pěkné!"
...
Co měl Colton na mysli, když říkal, že Ježíš má značkovače? Co pro malé děti znamenají značkovače? Najednou mi to došlo. "Coltone, říkal jsi, že Ježíš má značkovače. Myslíš jako fixy, se kterými maluješ?"
Colton přikývl. "Jo, jako fixy. Měl na sobě barvy."
"Jako když vybarvuješ stránku?"
"Jo."
"A jakou barvu měly Ježíšovy značkovače?"
"Červenou, tati. Ježíš má na sobě červené značkovače."
V tu chvíli mi hrdlo málem sevřel pláč, když jsem najednou pochopil, co se Colton snaží říct.
Klidně, opatrně jsem se zeptal: "Coltone, kde jsou Ježíšovy značkovače?"
Bez váhání se postavil na nohy. Napřáhl svoji pravou ruku, dlaní vzhůru, a svou levou rukou ukázal do jejího středu. Potom napřáhl levou dlaň a ukázal svou pravou rukou. Nakonec se předklonil a ukázal na oba své nárty. "Tam jsou Ježíšovy značkovače, tati." prohlásil.
Prudce jsem se nadechl. On to viděl. Musel to vidět.


1 komentář:

  1. pěkný úryvek,mě ač ne zrovna věřící v boha takové knihy taky dostávají.pak tak nějak víc přemýšlím o životě.a krásné mimčo,já už tohle mám dávno za sebou,někdy říkám,zaplať pánbůh.a je to tady :)))

    OdpovědětVymazat