sobota 18. května 2013

...konečně visí!


Po půl roce jsme konečně pověsili obrázky do koupelny. (Nechápu, že to tak dlouho trvalo, ale hurá!) Zblízka jsou tady.
A i když jsem měla vysněnou vanu na nožičkách a velké okno (nemáme ani jedno), 
jsem už konečně spokojená :).

9 komentářů:

  1. Woow... nádherná koupelna !!! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééééé to je krásné,čisté stylové..Nádhera veliká..Bi

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera... Díky za nakouknutí, Marti!
    Já chci taky takovou..! Ale pro mě to je nesplnitelný sen. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Juva, tak to je úžasná koupelná! Krása! Za domem máte pole s levandulí, že?:-) Protože tohle místo, to musí být v Provence;-).

    OdpovědětVymazat
  5. Obrázky nad vanou super (u nás by nepřežily koupání juniora, to bývá mokrý i strop), koupelna krásná, vzdušná.

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci k vám,
    sednu si na zem,
    klidně mě tam zamkněte ... budu potichoučku a kochat se ... :o)
    Máte to úžasné,
    to čisto,
    ten klid!

    OdpovědětVymazat