pondělí 14. ledna 2013

...řeknu to tričkem



Jedna srdcová záležitost s houpačkou...
...a další dvě černá s našimi láskami - hory a kola
(ty máme s mým milým stejná).

(obyčejná bavlněná trička+zažehlovací barvy na textil Pébeo)


5 komentářů:

  1. Nápaditě a originální provedení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje drahá..
    Velice Ti děkuji za Tvé přání..přišlo opět v pravý čas a bez meškání..
    Bůh je láska a my jsme Bůh,je tedy v nás a všude kolem..
    Děkuji Ti za krásná slova a pohlazení oček..Doufám,že Tvé poležení stačilo na vyléčení a není Ti nic vážného?Kbyby jsi chtěla jakkoliv pomoci,tak jsem tady pro Tebe..Můj mail najdeš u mě..Přeji ti hodně zdraví a láskyplných pocitů--
    Trička jsou..Hm..prostě Boží:-)..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné, líbí se mi:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Ááá! "Cyklotričko" je boží!!! Skvělý nápad a krásně nakreslený!!! Taky s milým milujem hory a kola ... ále my jen tak rekreačně:)

    OdpovědětVymazat