pondělí 26. května 2014

...na hrad


Nedělní výlet na Oltařík.
Nebo taky Hrádek, či Děkovku.
Malá Skřítková prvně na zádech. 
Velký Skřítek ve svém živlu. Skály, to je jeho.
Lesem až k vrcholu. Výhledy překrásný, do všech stran.
Po celém Českém Středohoří.
Panorámata:). Tákovýhle...

Můj první pokus o panoramatickou fotku. Až na tu zdeformovanou Milešovku se docela povedl.

6 komentářů:

  1. Díky za nápad na výlet, u Sedla bydlím, u Milešovky mám bráchu, ale tenhle Hrádek neznám a to jsem si myslela, že už toho mám prochozeného dost...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, můžu se zeptat, jakým foťákem je to focené? Díky,Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Za skřítky 1
    za panoramata 1*

    OdpovědětVymazat
  4. Vaše fotky z toulek po kopečkách Českého Středohoří mě vždy zahřejou u srdíčka a na chvíli mě vrátí tam, kde jsem vyrůstala. Téměř všechny vrcholky moje nožky znají :-)...hlavně Košťálov, Hazmburg, Lovoš, Boreč, Ostrý, Milešovku.
    Zdravím Vaši krásnou rodinu a přeji spoustu sluníčka při výletování!!!
    Romana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky všech posledních příspěvků...Sluníčkové dny Skřítkovi:-). Věra♥

    OdpovědětVymazat
  6. to je krásný výletění.....Skřítci se mají, Velký si to užívá a Malá není pozadu:-) asi si na Vás někde v lesejku počíhám:-))))

    OdpovědětVymazat