středa 21. května 2014

...jsou situace

které zažijete jen v rodině...

Dneska po dlouhé době jen s Velkým Skřítkem.
Babička hlídala malou Skřítkovou, my dva jsme jeli na výlet.
Na kole, do vedlejšího městečka k zámku.
Protože mu to na kole parádně šlape, koupila jsem mu dětské cyklorukavice.
Paní prodavačka Skřítkovi dala bonbón. Za to, jak prý hezky zdraví a děkuje.
Já dostala jako maminka pochvalu. Prý se to dnes už moc nevidí.
A přiznávám se, že mě to dojalo.

Pak jsme šli na zmrzlinu. Skřítek oblíbenou čokoládovou, já vanilkovou.
Seděli jsme před cukrárnou. Lížeme. A Skřítkovi začala kapat, samozřejmě.
Pusu taky celou od zmrzliny. Utírám ho ubrouskem.
Znáte to. Běžná situace:).
Jenže já si vzpomněla na klip se Sašou Rašilovem "Hledáme rodiče".
A cítila jsem se šťastná. I Skřítek vypadal šťastně.
 Z toho, že mě měl jen pro sebe.
Že ujel na kole poprvé větší kus cesty. Že má svoji zmrzlinu.
A své místo pod sluncem.


16 komentářů:

  1. a bummm....řvu tu jak Kráva dojetím, i když jsem Liška...to jste mě zase Vy dva dostali!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty mas dar veci pojmenovavat ...nadherne jsi to napsala....

    OdpovědětVymazat
  3. Víc takových rodičů a šťastných dětí jako Skřítek! Velká odvaha... klobouk dolů. Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Srdíčko se mi tetelí, že dobří lidé ještě žijí.

    OdpovědětVymazat
  5. krásný příspěvek, úplně mě dojal:)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné spojení myšlenek, díky za sdílení toho největšího lidství ♥
    Ať se daří M.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si poránu jdu kouknout potajmu k Vám, ihned jsem vypotřebovala moje celodenní emoce. Užívejte se! Umíte to :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nebudu cist tvoje prispevky v praci, pak na me kolegove nevericne civi, proc mi tecou slzy z nichoz nic...
    Velky obdiv.

    OdpovědětVymazat
  9. Jste úžasní. Renča

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné! ...jako vždy! Smekám před Vámi, více takových!
    Luci.Je

    OdpovědětVymazat
  11. Klobouk dolů!!!

    Opět jste mne dojala. Mějte krásný den!

    OdpovědětVymazat
  12. Marťo, krásně napsáno, takže mě dojal zase tento Tvůj příspěvěk. mimochodem úplně Ti rozumím i co se týká toho "rozletu" vs. město. Krásný den, Markéta.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezky napsané. V jednoduchosti je krása.

    OdpovědětVymazat