úterý 6. září 2016

...v parku

Ze soboty. 
Já si sedla na první lavičku ve stínu.
Skřítci poletovali s tatínkem po parku. To bylo ještě léto.
Včera celý den déšť, fouká ze strnišť. Podzim je tu.

12 komentářů:

  1. moc vám to všem sluší!a podzim je tu!hurá.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Libochovice vypadají nějak sešle, ne? Každopádně se drž!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása vesmírná, vy i exteriéry ;-). Myslím na vás!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ty ošuntělosti...Během té chvilky na lavičce jsem mohla pozorovat dvě svatby a fotografa, jak fotí nevěstu a ženicha. Nahánel je pořád do těch přesně vytvarovaných záhonků a dokonalých upraveností...Měla jsem se co udržet, abych ho nepobízela: "A nebylo by to hezčí u tamté rozpadlé zdi, u toho starýho plotu, tam u tý rezavý brány...:-D?"

      Vymazat
  4. Je, ja je poznala! Byli jsme parkrat v sokole na soustredeni 😄
    Ten pupicek je nadherny! Preju krasny podzim!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten páv je stejně rozběhnutý jako velký skřítek :-) Sluší vám to, všem!

    OdpovědětVymazat
  6. Marti,
    tak už jen měsíc?
    Jak ráda bych podzim, ale zase máme léto.

    OdpovědětVymazat