pátek 9. září 2016

...pro nicenku


 Balíček od Nicenky.
Fotky od nás pro Tebe Verunko - pro tu radost v očích, jak říkáš.
Protože radost, tu jsme měli všichni!
Vloni jsem ušila Skřítkovi, jako čerstvému školákovi pastelkovník velrybí
Skřítková si pastelkovník dlouho moc přála. Jenže já teď dlouho nejsem schopna dělat nic.
Poprosila jsem o ušití Nicenku. Skřítková si vybrala ptáčky. Spokojenost je u naší malířky veliká!
Většímu Skřítkovi kytarový pytlík. Myslela jsem,  že do školy na tělocvik.
 Ale nakonec je to zavazadlo na jejich nejoblíbenější plyšáčky-rysíčky. 
Pro Skřítka v bříšku, aby mu to líto nebylo - čtvereček cedulkový.
A pak deku-hrací-spací-piknikovací-snovou. Přeobrovskou. Pro všechny.

Já nepřestávám žasnout, jak Verunka, jako maminka od sedmi úžasných dětí,
dokáže ještě tvořit a šít na přání. Pokud ji neznáte, určitě jukněte tady.
Nicenko ♥ děkujeme.

1 komentář: