pátek 15. dubna 2011

Gostei a Castanheira

14. dubna - čtvrtek

Asi šest kilometrů za Bragancou je jezero. A protože tu máme pařák na koupání a venkovní bazén se v Bragance otevírá až někdy koncem května, tak jsme se sem zašly vykoupat. Cestou jsme odlovily jednu kešku. U jezera se na nás vyřítilo stádo krav a zezadu je naháněl pasáček na traktoru :-). Voda byla akorát tak na osvěžení a pak jsme se vyhřívaly na sluníčku...
Cestou zpátky se mi uděly další tři puchejře a to jsem si vzala místo sandálů tenisky. Musela jsem do lékárny pro náplast na puchýře. Paní lékarnice uměla anglicky, tak hurá, mám náplast. Ale zaslechla jsem, jak kolegyni říká, že jsme zapomněly asi na ochranu proti sluníčku. To jsme teda nezapomněly! Jenže v tom jejich vedru jsme hned červený jak prasátka :). Portugalci z kolem jedoucích aut se zase mohli přetrhnout s mávním a pískáním, dokonce dvakrát zastavili a chtěli nás popovézt. Nám je ale ta jejich náklonnost spíš nepříjemná, než aby nám to zvedalo sebevědomí...
Zítra ráno vyrážíme na týdenní čundro-výlet, chceme se dostat až na jih Portugalska. Ale jen nevím, co ty puchejře na to řeknou...Čeká nás Coimbra, Evora, Faro, Óbidos, Sintra. Snad nám to dobře vyjde.
   mušlička - značka pro směr na Svatojakubské cestě...



Žádné komentáře:

Okomentovat