úterý 10. prosince 2013

...medově voňavý

Perníčkový.
Advent v plném proudu, ale teprve včera jsem dozdobila. 
A dnes hvězdičky připevnila ke korpusu.
Vánočních nápadů by bylo dost, s časem na realizaci je to horší.
Ale i tak si advent užívám. A snažím se být v klidu.
Nespěchat. Nehonit se. A právě o tom je advent.
Tak taky zpomalte:).

10 komentářů:

  1. Krásný! Já letos jedu přímo šnečím tempem a užívám si to.

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to nádherně a voňavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím, to je nádhera.. já jenom do školy, ze školy.. v jednom kole.

    OdpovědětVymazat
  4. Je překrásný! Předvánoční klid si doma také užíváme.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný, hned bych se zakoslá a začuchala. :-)

    Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo adventní věnec dozdobil později...já vlastně ještě ani nedodělala. :-) Hlavně, nikam nespěchat. :-) Přeji pěkný advent a poklidný!

    OdpovědětVymazat
  6. Paní Skřítková, jste ohromně šikovná!
    .....strávit tak advent u Vás...to by bylo!

    OdpovědětVymazat
  7. Je krásny. :)
    Spomínam na ten náš vlaňajší - zo slaného cesta.
    http://letitia-tiba.blogspot.sk/2011/12/advntny-veniec-zo-slaneho-cesta.html

    OdpovědětVymazat
  8. Polevu delas jak? my nikdy nezdobime, vzdy je jime jak jsou upecene suche :)..

    OdpovědětVymazat