středa 6. ledna 2016

...lezeme!

 Na stěnu.
Po sto letech.
Juch!

Ale Nicenka má stěnu přímo doma!
Už přemýšlím, kam by se u nás dalo dát pár úchytů:).

13 komentářů:

  1. taky bych si vytahla nejakou cestu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pecka fotky aj stěna :)!

    OdpovědětVymazat
  3. to je aspoň stěna! a chyty přes okno, to jak? máme stejný dětský "postroj".
    (v domečku, který si opravujeme, je špinavé staveniště, zato už máme dvě krabice chytů na podkrovní bouldrovku, ha)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké barevné obrazy to všechno tvoří ... barevné fleky, provazové linie, siluety :-)

    OdpovědětVymazat
  5. stará liška mazaná6. ledna 2016 v 12:42

    blázni, bláznivý! už i to dítě malý nevinný...uf....

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla jsem se zeptat, KDE je to krásné lezení ??? Já tedy ne, ale mám kolegyni, která má partu dospělých a ještě větší kupu dětí dohromady, a vyhledávají takovou to zábavu, abych jí tam poslala, pokud to tedy není na chodbě soukromého domu, že....Díky. Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je v Ústí n. Labem. http://www.hudysteny.cz/usti
      A je fakt parádní! Obrovské prostory. Strašně moc cest...
      Oproti stěně v Hradci Králové, kde jsem párkrát byla, je tahle fakt obrovská!
      Zkuste zagooglit - větší města většinou stěnu mají.

      Vymazat
  7. No, je to pěkné, ale mě to prostě nic neříká. Vživotě jsem to nezkusila. Ale víte co mě napadlo? Boty jsme kupovali podle Syroovky, perníčky jsme podle ní pekli, snad podle ní nepolezeme na stěnu?!?!?! :-))) Ať se Vám daří v tom novém roce a těším se na vaše příspěvky. Moc mě baví.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéje, to je pěkný! Nikdy jsem to nezkoušela, ale vždycky, když někde stěnu vidím, napadne mě, že by se mi to určitě líbilo :) Ale jsem takový pohybový lempl... a vybavení žádné nemám... jde někde v těch lezeckých centrech ta lana a postroje, nebo jak se tomu správně říká, půjčit? Třeba bych někdy vylákala muže... Mimi mám ještě malé, ale za pár let by to mohla být zábava pro celou rodinu, kdybychom tomu přišli na chuť :)) Tak mě napadá - malá Skřítková, ta ještě neleze? ;) Od kolika let asi tak je to vůbec vhodné? Ústí máme trochu z ruky, ale zkusím pohledat v Plzni... Mějte se se Skřítečky fajn! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, bezva! S Vilémem jsme zamlada lezli v Brně v Rajčeti http://www.rajce.cz/
    Tady v okolí je stěna v Kuřimi. Lezení zdar!

    OdpovědětVymazat