středa 16. července 2014

...tak ta je moje!


Další puntíkatá!
Oboustranná. Z jedné strany puntík míň. Z druhé úplně.
A je jen a jen moje:).
S malou taštičkou na drobné, na telefon, na klíče...
Poprvé jsem šila se zipem. Šlo to dobře.
A kam že ty puntíky nosím?
 
Jo! Do autoškoly!
I když jsem ještě před měsícem tvrdila, že na to nemám a nikdy řídit nebudu.
Ale světě div se...

23 komentářů:

  1. Je skvělá :). Ať to pěkně jezdí v autoškole :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je tvůj první zip???
    Madam, já padám,

    ale ještě než upadnu úplně, křičím BRAVO BRAVO BRAVO.
    A zahni třeba vpravo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Rosičko,
      přísahám na holý pupík, že je fakt první!
      Díky Ti! Pochvala od Tebe, to je pocta největší.
      Já vždycky vpravo. Vlevo já nerada:).

      Vymazat
  3. ou, miluju puntíky..a teď tu slintám...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší, i bez tašky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taška je super povedená, puntíky nikdy nezklamou.
    S autoškolou držím moc palce, ať jede všechno hladce :-)
    Hezký den. M.

    OdpovědětVymazat
  6. ...jo a plyn v autě je jako pedál na šicím stroji, to byly moje první myšlenky, když jsem sedla v autoškole za volant (i místo kde to bylo si pamatuji).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že mě to taky napadlo hned po druhý jízdě, když jsem pak doma sedla ke stroji:)?

      Vymazat
  7. Šikovná!!!! A moc ti to sluší..... Tak ať se ti dobře jezdí.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky moc! Stejně jako u Rosičky - pochvala od Tebe - to je něco!! :)

      Vymazat
  8. Dělala jsem řidičák až při vysoké. Mno, mám ho v kabelce :-D Nadále funguji jako spolujezdec.

    OdpovědětVymazat
  9. Je krásna! Tie puntíky sú nádherné. :)
    (a obdivujem čisté schodíky, my už ich máme riadne ochodené. :) )

    OdpovědětVymazat
  10. všichni mi říkají, že je to hrozně potřeba, auto řídit, takže jo?prý s dvěma malými dětmi nutnost!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi čoveče jo. I když já taky ještě nedávno tvrdila, že ne. Uvidíme:).

      Vymazat
    2. Mně to taky všichni říkají... dvanáct let s řidičákem v kabelce funguju stejně jako AH jako spolujezdec a dokonce jsem v dubnu dostala kondiční jízdy (a dokonce jsem nebyla ještě ani na jedné :-) )... jsem hrozná, ale... ALE!

      Vymazat
  11. Mám řidičák. Čtrnáct let. A už bych tonedokázal bez něj. Křemela má taky řidičák. Už čtrnáct let. A nedokáže to s ním.

    Ať Ti to dobře jezdí!

    OdpovědětVymazat
  12. Liška nejezdící, neřídící5. září 2014 v 20:53

    no a je to tadýýýýý:-))))))))
    tutuůůůůůůt :-)
    gratulujůůůů, smekám,
    pojedem na vejlet, objedem všechny zdejší věrné čitatelé, komentátory a nakoukátory.....už můžeš !

    OdpovědětVymazat