středa 30. července 2014

...

Před třemi lety.
Lilo jako z konve.
Ale nám bylo krásně.
Nejkrásněji.
 ♥

7 komentářů:

  1. V dešti je lepší světlo ;-). A u vás se to potvrzuje, neumím si ty fotky představit za jasna :-). Nám taky pršelo, ale vůbec jsem to nevnímala :-).

    OdpovědětVymazat
  2. před chvílí jsme paní Skřítková s paní Čůčovou na Vás vzpomínaly...gratuluju

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výročí:) nám na začátku svatby také pršelo štěstí a klape nám to už 21 let ♥
    Moc se mi líbily vaše šaty a vše celé jak jste to měla krásně sladěné...
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, přeju krásné výročí !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že už jsem ty fotky několikrát obdivovala, když jsem sjížděla Váš (úžasný) blog tam a zpátky, ale až teď jsem se "odvážila" okomentovat...
    Užasné, dokonale vyladěné, nádherné!!!
    Krásné výročí!!!
    RD

    OdpovědětVymazat
  6. Na tvoje svatební fotky jsem narazila už poměrně dávno na nějakém svatebním blogu a okamžitě jsem si řekla, že takhle parádní šaty taky jednou chci :) Hodně štěstí do dalších let!

    eklekticka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat