úterý 18. června 2013

...je pink

Na počest tropických veder jsem včera doháčkovala dečku pro naši malou Skřítkovou :-D. 

Jdu sbírat jahody, než venku bude k nevydržení. A těším se, co z nich vytvořím.
Krásný letní den!

7 komentářů:

  1. Martinko,
    úžasná deka i malá Skřítková !
    Mám jí také v plánu, myslela jsem, že ze čtverečků, ale když to tady vidím , nebyl by přesný návod / vzorek, rozměry, příze,.../ ?
    A na ty jahody se těším také !

    OdpovědětVymazat
  2. je krásná, hned bych se zachumlala i v hicu .. :)
    a závidím výlety v šátku, ten náš drobek tam vůbec nechce být, pořád protestuje :(

    OdpovědětVymazat
  3. krásná deka, úplně jsi mně navnadila, taky bych měla jednu doháčkovat...

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkná dečka a barvička,já háčkovat neumím.tak se koukám.šikula

    OdpovědětVymazat
  5. Je pink a mala je presna kopia pantatu! Krasne fotky..-)
    Kat.

    OdpovědětVymazat