úterý 5. února 2013

...když muži řídí domácnost


...a žena je nucena na ně koukat z gauče...

Věřte nebo ne, ale může to vypadat i takhle. Tyhle skvělé čokoládové muffiny upekl můj milý s malým Skřítkem...
a dokonce se postarali o první várku plínek.

Tak si tak říkám, jestli já nemám doma poklad :).

6 komentářů:

  1. Marti, to víš, že máš! Já taky koukám, akorát z postele, jak muž funguje za mě :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zdravím...tak si myslím,že máš:-)
    Hezké dny.
    ♥♥♥
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  3. No tak klobouk dolů, někdo si holt umí vybrat! To já bych se nedočkala:-) holt každý má jiné předosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko...Moc Ti to přeju...
    Krásné dny a opatruj se...Milému i skřítkovi patří velký obdiv za pomoc a lásku..
    Měj se co nejlépe..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  5. To je milý! Gratuluju ke skvělým mužům :-)
    Měj se krásně a opatrujte se! :-)

    OdpovědětVymazat