sobota 8. října 2016

...letí


Letí... U nás čas i dva noví andělé.
..

 Když jsem musela na jaře začít ležet pod ořešákem a vinnou révou, 
kuličky v zelených listech ještě ani nebyly vidět.
Na těch pár metrech čtverečních jsem několik měsíců pozorovala,
jak kuličky rostou. Jak mi roste Skřítek v břuchu.
 Jak vlaštovky přiletěly do bývalého chlívku. Jak odletěly.
Jak zrály ořechy a už padají.
Víno sklizeno. Uteklo to. 
A blíží se finále.
...

Malá Skřítková začala s rýmou a bolekrkem. Já to od ní chytla. 
Tak teď čajíčkujeme. Máme několik hlavních úkolů.
Zbavit se co nejrychleji bacilů. A udržet tlak dole.
 ...

K tomu pár podzimních radostí.

Andílci ze dřeva voňavého a měkké ovčí rouno. Na zavěšení. Od Vrajovců.
Už létají nad komodou - budoucí přebalovací.

Krásný dárek, ručně šitý, od Markétky, se kterou nás spojily modlitby za naše děti.

Rozháčkovaná deka pro miminko - od dubna.  Až teď to jde.
 
Nová knížka od Marka Orko Váchy. 

...

8 komentářů:

  1. hezký den. mohu poprosit o návod na háčkované čtverečky Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásne...ten anjel (miesto detského kolotoča:-))... vecičky... to, že ste v poriadku...(ja tiež už kupujem vecičky do vyprázdnenej skrine od júna:-))... chvála neviditeľných Božích rúk!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherní andělíčci a ještě umí létat♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky napsané, jak vlaštovky přiletěly a zase odletěly ... přeji Vám, ať se sťatně dočkáte. Když jsem byla těhotná, těšila jsem se, ze budu plést. Mně to vůbec neslo, vždycky mě potom rozbolelo břicho.
    Tak hodně štěstí a sil, ať to všechno dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  5. Anděl od Vrajenků je nádherný! A pořád myslím... ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce a myslím na Vás a andělé jsou nádherní. Držte se , opatrujte a hodně štěstí přeji. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, zpětně u Vás dočítám a jsem moc ráda, že je u Vás vše v pořádku a Vám i Skřítkovi v bříšku se daří. Držím palce do finále, Vy to zvládnete na výbornou! Ještě s takovými andělskými pomocníky :) Jinak Vám i Skřítkové přeji brzké uzdravení, taky nám tenhle ubrečený podzim moc nesvědčí... A dečka krásná, takhle si na Skřítečka žádná zima a nepohoda nepřijde! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý deň....znovu krásne fotky!Deka pre mimi ma zaujala....nenašiel by sa náhodou nákres na štvorčeky spod háčika?
    Krásne jesenné dni prajem a veľa zdravia...
    Lucia

    OdpovědětVymazat