středa 9. února 2011

Ze školy do školy...

4. - 8. února 2011
čtvrtek - škola....a učení na test...Už začalo přituhovat. Dostali jsme každý list s informacemi o nějaké významné portugalské osobnosti, já měla spisovatele, Evička pianistku a do druhého dne jsme o nich museli umět mluvit (v portugalšitně samozřejmě :)...
pátek - prezentace před celou třídou..., místo testu jsme měli psát esej na téma: já, moje rodina, můj domov a co dělám během dne.
sobota ve městě...
S Evičkou jsme se šly procházet do místních uliček, obdivovat výlohy pastelárií...ani jedné nám nebylo dobře, já se pořád nemůžu nemoci zbavit a na Evičku to vlezlo taky. Nemocný tady je nebo byl už opravdu každý, asi je to tou zimou večer a uvnitř v baráku...Tak jsme se dlouho vyhřívaly na sluníčku u řeky. Večer jsme šly do parku, kde mělo údajně probíhat fado. Ale park už se zavíral a vrátný nám řekl, že o žádným fadu v okolí neví...
Cestou zpátky domů se s námi v buse dala do řeči senhora, která uměla anglicky...asi nezapomenu její hlášku, že v Portugalsku platí "don´t hurry, be happy :)"...

            http://syrovka.rajce.idnes.cz/2011-02-05/









neděle u oceánu...
...Krásné počasí, všude strašně moc lidí, surfařů...ale i plavců bez neopraenu! Zase jsme si užívaly sluníčka a snažily se zbavit našich nemocí pomocí Portského :)...





Žádné komentáře:

Okomentovat