středa 11. července 2018

...kupředu ni krok, zpátky levá?


Kupředu ni krok, zpátky levá?
Aneb jak nám to tu pomalu, ale jistě červená...

Zatímco 23. dubna 2018 prezident vyzývá "soudružky a soudruzi" na sjezdu KSČ ke směřování doleva! jsou ve stejné chvíli do Katedrály sv. Víta slavnostně ukládány ostatky kardinála Berana.
Kardinála, který byl 6. června 1942 zatčen gestapem, vězněn nacisty na Pankráci, v Terezíně a v Dachau. Kardinála, který byl v roce 1961 komunisty internován a v roce 1965 poslán do Říma s "návratem nežádoucím".

...

27. června 1950 byla komunistickým režimem popravena JUDr. Milada Horáková.
27. června 2018 proběhlo jednání vlády s podporou komunistů. Poprvé v historii České republiky. V den, který věnován obětem komunistického režimu!
Poslanci byli několikrát upozorněni, že se jedná právě o toto datum.
Je to děsivé, i kdyby to nebylo záměrem.

...

11. července 1951 padá železná opona. Komunističtí poslanci schválili zákon o ochraně státních hranic. 280 osob bylo při pokusu překročit státní hranici zabito.
Neprodyšnost našich hranic nás za ta dlouhá léta skoro zadusila.
11. července 2018 poslanci hlasují o vládě, která může vzniknout a asi bohužel i vznikne...právě s podporou komunistů.

...

Stydím se!
Placku "Nejsem z Prahy, kafe piju doma a hubu držet nebudu!"
a RUDÉ trenky. Teď všude nosím.

Zdroj obrázku: amnesty.cz

8 komentářů:

  1. Ano, je to hodně smutné....ale pořád si v sobě držím naději, že bude líp....

    OdpovědětVymazat
  2. V poslední době o tom s manželem hodně debatujeme a též nám pomohla kniha Opuštěná společnost, která mi ve spoustě věcí otevřela oči.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, že nám to připomínáte. Je hodně smutné, jak lidi zapomínají. Přeji Vaší rodině krásné léto. Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju to a není mi dobře :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, plackou Nejsem z Prahy....jsem podarovala kdekoho, já ji nosím na baťohu. V den výročí smrti paní Horákové, kdy se Rath se svým "utrpením" přirovnal k M.Horákové, probíhaly další zprávy o vládě s tím bubákem v čele (a zemřel mi další z Cimrmanů), jsem se regulérně rozbrečela....
    Jak mám věřit, že bude lépe, když lidé volí, tak jak volí:-(
    Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ještě Milouš spálil trencle po ročním výročí umrtí Filipa Crháka, který je pověsil na Hradě....
    je to smutné, co se děje.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to děsivý, krůček po krůčku bliž ke dnu. Zatĺm si ale taky držím naději. Jo...a hezkej batoh! 🙂

    OdpovědětVymazat
  8. Syroovko,moc děkuji. Jsem moc ráda,že se najde někdo, kdo upozorní veřejně na tyto události. Naplňuje mě to nadějí, že jsou tady mladí lidé, kterým není jedno co se u nás děje. Lenka

    OdpovědětVymazat