neděle 14. května 2017

...v proužku. A s vděčností.


Byla u nás pouť. Ze které teda žádnou fotku nemám...
Ale stihli jsme se vyfotit - všichni pohromadě.
Stejně jako minulé jaro - v proužku

Vloni to pro mě byly jedny z nejkrušnějších chvil.
Moc Vám všem ještě jednou děkuju za velkou podporu. 
Která mě celé těhotenství i na dálku tolik pomohla! A držela.
Každý den jsem Bohu vděčná, že to takhle dopadlo.
Že se můžeme radovat ze všech našich Skřítků.
Je to Dar. A velké požehnání.
(O tom, jaký je to záhul zase jindy:-D)

Blog moc nestíhám, jak jste si všimli.
Den tak rychle profrčí, že než se nadechnu, je večer.
Ale máme se krásně. Naplněně.
...

11 komentářů:

  1. Překrásné májové fotky,mějte se moc krásně a užívejte se,klidné dny s dětmi,..dae

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný den a pěkný svátek! Trojnásobný! :)
    Příspěvky mi sice trochu chybí, ale je jasné, že při péči o tři děti a rodinu celkově už toho člověk o moc víc nestihne! :) Jsem moc ráda, že se Vám i celé rodince daří a máte se tak krásně naplněně! :) Užívejte si každičkého dne!
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, moc vám to sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, i já jsem Vám držela všechny palečky a sleduji tento blok od začátku! Vím,že se třemi dětmi je to mazec,ale stále Ti mateřstvi moc slusi!Jste správná proužkata pětka:-)P.s.A ty oči holek ty mě vždy dostanou!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, jste nádherní, a šťastní! Ať je tak tomu pořád! L.

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší vám to, krásná rodinka 👪❤ . Mějte se moc krásně. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky! Přeji, ať se máte stále takto krásně ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vam to slusi, mejte se spokojene rodi ko ;)

    OdpovědětVymazat