úterý 1. prosince 2015

...předvánoční a vánoční čtení pro Skřítky


Tady je naše Vánoční sbírka knížek pro Skřítky.
Ale i pro mě, co si budeme povídat:).

Máme i Velikonoce. Krásně a jednoduše napsáno i pro nejmenší.

Nádherné ilustrace od A. Tachezy.

Hodně oblíbená u našich Skřítků. I během roku. 
Opět úžasné obrázky od A. Tachezy. Dlouho byla vyprodaná.
Ale dočkala se dotisku.

Snové obrázky od chorvatské ilustrátorky, která kreslí i pro UNICEF.

Bezkonkurenční Renata Fučíková.  
Úžasná knížka, která Vás provede celým adventem.
Včetně nádherného vystřihovacího Betlému.

A jaké máte Vy oblíbené vánoční?
My ještě samozřejmě klasiku - Vánoce od Josefa Lady.
Ale bordelářka jsem a nemůžu ji najít. Snad na mě do Vánoc vykoukne:).

A když jsme u těch Vánoc...
Vystřihovací a je-li libo vybarvovací Betlém od VrzZuzy tady.
Adventní kalendář vyplňovací, vybarvovací, tvořící od Jany z lesa tady.

14 komentářů:

  1. Moc krásné knihy a úžasné ilustrace !
    Přeju pěkné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za Vaše tipy. My máme rádi Čekání na Vánoce od A. Popprové. A na zimu Zasněžené pohádky od nakladatelství Rebo.
    Hana M.

    OdpovědětVymazat
  3. Na další rok přidejte Kouzelný kalendář - Jostein Gaarder, ten mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné knihy! Krásný advent

    OdpovědětVymazat
  5. Diky, že jsou ve výběru i knížky s mými ilustracemi. Jen pozor na Vánoční přání, tam se všechno prozradí (jak to s těmi dárky vlastně je)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och! To já děkuju za návštěvu!! Taková pocta, že skoro nedýchám:).
      Vaše knížky patří mezi naše NEJ!

      Vymazat
  6. Moc moc díky. Pečlivě si budu muset začít zapisovat do deníku nebo někam, až budou děti, abych měla z čeho čerpat... :-) moc děkuju i za Betém, budu si vystřihovat :-)
    Neměla bys prosím nějaký hezký nápad na adventní kalendář pro dospěláka? (Mimochodem Tvůj nápad s biblickými citáty jsem loni vyrobila kamarádce k narozeninám a udělala jsem jí velikou radost, za což děkuju i Tobě ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Samé krásné knížky! Díky za inspiraci. Zatím máme jen Ježíška, uvažujeme nad knížkou Vánoce s kresbami od R. Fučíkové, vypadá krásně. T.

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes jsem ještě koupila Vánoční příběh pro kluky a holky a líbí se mně moc.
    Hana M.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné knihy...
    Myslím, že u Vás by našel své místo nádherně ilustrovaný Betlém od Zuzany Vršanské.
    http://vrzuza.blogspot.cz/2015/11/adventni-betlem.html
    Přeji krásný čas adventní...
    Lenka Ch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho tam:) asi jste ho přehlídla. Hned jako předposlední odkaz, nad Janou z Lesa.
      Jen nemám napsáno celé jméno, ale Vrzuza:).
      Děkuju a Vám taky krásný advent!

      Vymazat
  10. Já věděla, že u vás něco najdu! Nevím kudy chodím, ale dnes jsem ze dvou knihkupectví odešla doslova znechucena. V jednom málo knih a ve druhém knihy hrozné. Těžko se to o knihách říká, ale bylo to tak. Kromě Putování do Betléma jsem žádnou z vašich tipů v obchodě neviděla. Zkusím hledat dál pro 3 letou dceru a děkuji za vaše tipy. Hezky advent.

    OdpovědětVymazat