sobota 22. srpna 2015

Juchů!




Proletět se a nedechnout.
První čundr po dlouhé pauze. Rodící a kojící:).
Těšila jsem se jak blázen. Ten původně plánovaný nevyšel.
 Ale tenhle jsem už potřebovala jako sůl.
 Tatínka s malou Skřítkovou jsme nechali doma.
Přiznávám se, že jsem toužila po tom odložit i velkého Skřítka, vyrazit sama a vypnout.
Nakonec jsem byla přemluvena. Ale vůbec toho nelituju. Skřítek byl zlatý.
Noc v lese zvládl na jedničku. A já vypnula a nadechla se i tak.

Jak Evička poznamenala:
"Jedno z těch krásnejch míst na zemi..."

5 komentářů:

  1. Zas a znovu! Palanda, oheň, pivo, spacák. S Vámi (víc než) ideální kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásné fotky a moc Ti to přeju.
    Nám, vandrovním rodičům se holt narodilo nevandrovní dítě. Ale děláme kompromisy, taková naučná stezka je v přírodě, jen pár km, dítě je v lese a já se nezblázním v bytovce:-)
    Šli jste krásnou krajinou a já jsem vždy pyšná, když vidím čistý upravený kemp. Po nás nikdy nezůstane ani papírek, připravíme dříví pro další tlupu... Ale ostudu dělají ti, co se jedou jen opít a nechají po sobě skládku.
    SKŘÍTEK JE BOREC! To je moc fajn!!!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Krása a nedá mi to to nezeptat se. Není to Vlhošť? Připomíná mi to jedno z našich oblíbených vandrovních míst.

    OdpovědětVymazat
  4. Vaše děti mají krásné zážitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlas..a taky mne zajímá kde to je Martinko..

      Vymazat