pátek 13. března 2015

...první pokus


S koženkou.
Nakoupila jsem si ji na taškokabelu.
(V nejbližším městečku - z výběru tří barev:).
Ale nejdřív raději zkouška na menším.
Proto vznikla tahle taštička.
A docela to jde.
Jede se dál!

9 komentářů:

  1. Martinko,
    vypadá jak od profesionálů blogérských kabelek Rosy nebo Jana G.
    Jsi šikovná!
    Já z nich mám zatím respekt, ale líbí se mi na tolik, že je snad také zkusím až si dodám odvahu!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, ta je překrásná! Moc se Vám povedla. Nemáte prosím nějaký návod/střih? Děkuji a krásný den. Katka

    OdpovědětVymazat
  3. je veľmi pekná!
    zrovna mi dorazila moja prvá koženka, v troch farbách, som zvedavá, kedy naberiem odvahu, aj som totiž nešila ani zips zatiaľ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná :), těším se na tašku!

    OdpovědětVymazat
  5. Taštička je krásná! Také mám za sebou koženkovou premiéru, bohužel můj stroj ji nedal. Musela jsem použít jeho silnějšího parťáka.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedené! Sbírám odvahu (a látku se správným vzorem a barvou) na svou první taštičku...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná, skvěle vybrané látky.

    OdpovědětVymazat
  8. Kdybyste ušila takovou kabelu přes rameno, z fleku kupuji ;-) fakt krásná barevná kombinace!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásná, ještě bych to asi prošila okolo toho švu, jak se pojí koženka s látkou, bylo by to víc profi ;-)

    OdpovědětVymazat